نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • آموزش رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]
  • آموزش ضمن خدمت ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • آندراگوژی ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]

ا

  • ابتدایی مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]
  • ارزشیابی مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]
  • ارزشیابی برنامۀ درسی ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • ارشادگری ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 86-104]
  • استاد راهنما مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • الگوی آموزش خلاقیت پلسک تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]
  • الگوی برنامۀ درسی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]

ب

  • باورهای خودکارآمدی نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]
  • برنامه درسی ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 86-104]
  • برنامه درسی برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • برنامه درسی طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • برنامه درسی فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]
  • برنامه درسی شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]
  • برنامه درسی آکادمیک شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • برنامه درسی تاریخ دوره متوسطه تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]
  • برنامه درسی تلفیقی اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]
  • برنامه درسی ذهن شاد طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • برنامه درسی مغفول شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • برنامه‏ریزی درسی مدرسه‌محور.ا الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]
  • برنامه کارآموزی مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • برنامۀ درسی رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]
  • برنامۀ درسی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]
  • بهره عقلانی بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]
  • بهره هوشی بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]

پ

  • پدیدارشناسی فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]
  • پذیرش نوآوری فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]

ت

  • تجارب رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 179-200]
  • تجارب زیسته مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]
  • تجارب زیستۀ معلمان تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]
  • تجربه مربیگری مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • تحلیل محتوا بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]
  • تربیت شهروندی شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]

چ

  • چارچوب برنامه درسی طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • چالش‌ها واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]
  • چالش‌های آموزشی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]

خ

  • خودتعیین‌گری اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]
  • خودنظم‌دهی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]

د

  • دانش طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • دانش‌آموزان مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]
  • دانش‌آموزان افغانی تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]
  • دانش‌آموز دوزبانه تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 241-257]
  • دانشجو بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]
  • دانش‌ رویه‌ای بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • دانشگاه فرهنگیان فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]
  • دانشگاه فرهنگیان مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • دانش محتوایی تخصصی الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]
  • دانش مفهومی بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • دوره ابتدایی طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • دوره ابتدایی طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • دوره ابتدایی رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 179-200]
  • دوره تحصیلی ابتدایی اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]
  • دوره متوسطه برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • دورۀ آموزشی ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 86-104]
  • دورۀ متوسطه رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]

ر

  • رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]
  • روش تدریس تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]
  • رویکرد پدیدارشناسانه رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 179-200]
  • رویکرد کلاس معکوس مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]

ز

  • زیرنظام‌های اصلی واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]

س

  • سازگاری با دانشگاه نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]
  • سرسختی روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]
  • سند تحول راهبردی واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]
  • سواد حقوقی برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • سواد حقوقی رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]

ش

  • شیوه آموزشی ژانرمدار تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 241-257]

ط

ع

  • عملکرد تحصیلی اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]

ک

  • کتاب ریاضی پایۀ هشتم بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • کتاب فیزیک (2) تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]
  • کیفیت فضای دانشگاه نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]

م

  • مبانی نظری سند تحول بنیادین واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]
  • متوسطه دوره اول شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • محتوا تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]
  • محیط یادگیری شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]
  • مدل هاماند ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • مصرف پایدار طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • مطالعات اجتماعی شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • مطالعات اجتماعی اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]
  • معلم رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 179-200]
  • معلمان ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • مهارت طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • مهارت نوشتن تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 241-257]

ن

  • نظام برنامۀ درسی و دانشگاه جامع علمی-کاربردی مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]
  • نقش‌های ارشادگری ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 86-104]
  • نگرش طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • نیازهای اساسی روان‌شناختی نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]

ه

  • هنر اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]

ی

  • یادگیری مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]