دوره و شماره: دوره 14، شماره 1 - شماره پیاپی 27، شهریور 1403 
تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان

صفحه 58-29

10.22099/jcr.2024.7628

مریم رجبیان ده زیره؛ حمیدرضا مقامی؛ محمود تلخابی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ جلیل یونسی


پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی

صفحه 268-241

10.22099/jcr.2024.7630

مینا محمدصالحی؛ کورش فتحی واجارگاه؛ سعید صفایی موحد؛ مصطفی قادری


طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ

صفحه 324-303

10.22099/jcr.2024.7794

مهدی محمدی؛ معصومه دهقان؛ رضا ناصری جهرمی؛ پرستو نبییی؛ مرضیه مسگرپور؛ سولماز خادمی