نمایه نویسندگان

آ

  • آقایی نژاد، بهنام بررسی و تحلیل تصاویر کتاب‌های «عربی، زبان قرآن» متوسطه دوم بر اساس نظریه دستور خوانش تصاویر کرس و ون ‌لیوون(2006) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 138-109]

ا

  • اسدیان، سیروس گونه شناسی مشکلات عاطفی دانش آموزان در مواجهه با برنامه های درسی با تکیه بر دیدگاه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 28-1]
  • اسماعیل نیا، کامبیز الگوی کاربرد مولفه های اخلاق محور در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مورد مطالعه: دوره متوسطه اول آموزش و پرورش استان گلستان) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 160-139]
  • اکبری، احمد الگوی جاری تربیت سیاسی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 108-83]

پ

  • پازوکی، لادن میزان انطباق درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم از شکل‌های هندسی با مسائل کتاب درسی هندسه [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 188-161]

ت

  • تلخابی، محمود تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 58-29]

ج

  • جباری، نگین الگوی کاربرد مولفه های اخلاق محور در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مورد مطالعه: دوره متوسطه اول آموزش و پرورش استان گلستان) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 160-139]

خ

  • خادمی، سولماز طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]

د

  • داودی، محدثه طراحی سامانه تصمیم یار هوشمند برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 240-209]
  • دهقان، معصومه طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]

ر

  • رجبیان ده زیره، مریم تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 58-29]
  • رزم آرا، علی الگوی جاری تربیت سیاسی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 108-83]
  • رنجبرفرد، مینا طراحی سامانه تصمیم یار هوشمند برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 240-209]

ز

  • زارعی زوارکی، اسماعیل تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 58-29]
  • زیرک، مهدی الگوی جاری تربیت سیاسی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 108-83]

س

  • سربلوکی آرانی، فاطمه ارزیابی برنامه‌درسی دوره کارشناسی رشته بهداشت‌عمومی بر اساس سیاست‌های کلی (سلامت) ابلاغی مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 302-269]
  • سعیدی، سعید الگوی کاربرد مولفه های اخلاق محور در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی (مورد مطالعه: دوره متوسطه اول آموزش و پرورش استان گلستان) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 160-139]
  • سعیدی، مهدی واکاوی نقادانه فهم نومعلمان دوره ابتدایی از مفهوم «تربیت»: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 82-59]
  • سلیمی، مهدی واکاوی ابعاد سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 208-189]

ص

  • صفایی موحد، سعید پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 268-241]
  • صیادی نژاد، روح الله بررسی و تحلیل تصاویر کتاب‌های «عربی، زبان قرآن» متوسطه دوم بر اساس نظریه دستور خوانش تصاویر کرس و ون ‌لیوون(2006) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 138-109]

ط

  • طاهری، زهرا طراحی سامانه تصمیم یار هوشمند برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 240-209]

ع

  • عیسی خانی، آرزو گونه شناسی مشکلات عاطفی دانش آموزان در مواجهه با برنامه های درسی با تکیه بر دیدگاه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 28-1]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 268-241]

ق

  • قادری، مصطفی پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 268-241]

م

  • مال وردی، احسان واکاوی ابعاد سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 208-189]
  • محمدصالحی، مینا پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 268-241]
  • محمدی، مهدی طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]
  • مسگرپور، مرضیه طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]
  • مقامی، حمیدرضا تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 58-29]
  • مومنی مهمویی، حسین الگوی جاری تربیت سیاسی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 108-83]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]
  • نبییی، پرستو طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 224-203]
  • نجفی ایوکی، علی بررسی و تحلیل تصاویر کتاب‌های «عربی، زبان قرآن» متوسطه دوم بر اساس نظریه دستور خوانش تصاویر کرس و ون ‌لیوون(2006) [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 138-109]
  • نورآبادی، سولماز ارزیابی برنامه‌درسی دوره کارشناسی رشته بهداشت‌عمومی بر اساس سیاست‌های کلی (سلامت) ابلاغی مقام معظم رهبری [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 302-269]

و

  • وحدانی، محسن واکاوی ابعاد سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 208-189]

ی

  • یاریقلی، بهبود گونه شناسی مشکلات عاطفی دانش آموزان در مواجهه با برنامه های درسی با تکیه بر دیدگاه معلمان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 28-1]
  • یافتیان، نرگس میزان انطباق درک دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دهم از شکل‌های هندسی با مسائل کتاب درسی هندسه [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 188-161]
  • یونسی، جلیل تاثیر الگوی محیط یادگیری الکترونیکی سازگار با مغز بر کارکردهای اجرایی دانش آموزان [دوره 14، شماره 1، 1403، صفحه 58-29]