نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی ده بیدی، فاطمه مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]

ا

  • اصغری، فریناز ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • امام جمعه، محمد رضا بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • امیدیان، فرانک ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]

ت

  • تابع بردبار، فریبا تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
  • ترک زاده، جعفر تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]

ج

  • جباری، سوسن تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
  • جمشیدی توانا، اعظم بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]

ح

  • حدادی، صفیه ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • حیدرزادگان، علیرضا مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]

خ

  • خرمایی، فرهاد مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]

د

  • دهقانی، مرضیه ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]

ر

  • رحمان پور، محمد رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
  • رضایی، مهران رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

ز

  • زینعلی، فاطمه مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]

س

  • سلیمی، قاسم تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]

ش

  • شریفیان، فریدون رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

ع

  • عظیم پور، احسان اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
  • علی پور بهزادی، مجید پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
  • علیلو، اکبر اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]

ق

  • قبادی، کبری ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]

ک

  • کرمی، مرتضی ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • کشاورزی، فهیمه تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]

ل

  • لیاقتدار، محمدجواد رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]

م

  • محمدی، مهدی مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
  • محمدی، مهدی تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
  • مرزوقی، رحمت اله تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
  • مزیدی، محمد تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]

ن

  • نژادشفیعی، محبوبه تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
  • نوشادی، ناصر پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]