موضوعات = برنامه ریزی درسی
الگوی جاری تربیت سیاسی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 108-83

10.22099/jcr.2024.7631

علی رزم آرا؛ حسین مومنی مهمویی؛ احمد اکبری؛ مهدی زیرک


واکاوی ابعاد سواد ارزشیابی معلمان تربیت‌بدنی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 208-189

10.22099/jcr.2024.7636

محسن وحدانی؛ احسان مال وردی؛ مهدی سلیمی


طراحی سامانه تصمیم یار هوشمند برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 240-209

10.22099/jcr.2024.7626

محدثه داودی؛ مینا رنجبرفرد؛ زهرا طاهری


پسانوفهم‌گرایی:کاوش دوران نوین در عرصه مطالعات برنامه‌درسی

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 268-241

10.22099/jcr.2024.7630

مینا محمدصالحی؛ کورش فتحی واجارگاه؛ سعید صفایی موحد؛ مصطفی قادری


طراحی الگوی شایستگی‌های استدلال تاریخی دانشجویان رشته تاریخ

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 324-303

10.22099/jcr.2024.7794

مهدی محمدی؛ معصومه دهقان؛ رضا ناصری جهرمی؛ پرستو نبییی؛ مرضیه مسگرپور؛ سولماز خادمی


تبیین و تحلیل محتوای مولفه های سواد حقوقی در کتب دوره دوم متوسطه

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 86-61

10.22099/jcr.2024.7405

محمد عظیمی؛ سعیده رضاپور؛ کمال نصرتی هشی؛ مرتضی گلشنی گهراز


ارزیابی کتب درسی دوره ابتدایی بر اساس مولفه های سبک زندگی ایرانی - اسلامی

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 144-117

10.22099/jcr.2024.7450

محمد گودرزی؛ محمد هاشم رضایی؛ علیرضا فقیهی


فرایند فرهنگ پذیری نومعلمان دوره ابتدایی: پژوهشی خودمردم نگارانه

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 206-173

10.22099/jcr.2024.7415

بهروز خرام؛ عظیمه سادات خاکباز؛ محمدرضا یوسف زاده


طراحی الگوی مطلوب سیاست‌گذاری برنامه ریزی درسی برای نظام آموزش‌و‌پرورش ایران (یک مطالعه کیفی)

دوره 13، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 230-207

10.22099/jcr.2024.7409

ملیحه اصغری؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ اباصلت خراسانی