احمدی فر، مصطفی. (1393). تربیت اقتصادی از منظر قرآن و حدیث. اندیشههای قرآنی.1(2):32-5.
احمدی، غلامعلی؛ امام جمعه، سید محمد رضا و علیزاده کتنلوئی، لیلا. (1394). بررسی میزان توجه به مؤلفههای سواد مالی و اقتصادی در محتوای کتاب های درسی دوره ابتدایی. پژوهش در برنامه ریزی درسی. 12(20): 192-179
اردپور، کاملیا. (1396). نقش آموزش پس انداز در زندگی کودکان. ماه نوین( ماهنامه داخلی بانک اقتصاد نوین). 73: 41-36.
اسلامی بیدگلی، سعید و کریم خانی، میثم. (1395). سواد مالی؛ زمینههای سیاسی- اقتصادی پیدایش و جایگاه آن در اقتصاد بازار. تحقیقات مالی. 14(2): 274-251.
ایمانی، محسن. (1391). تربیت اقتصادی در راستای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی. پیوند. 390 /391: 16-15.
پیغامی، عادل و تورانی، حیدر. (1390). نقش برنامهدرسی اقتصاد در برنامه تعلیم و تربیت رسمی و عمومی دنیا: ارائه یک برنامه عمل برای یک برنامهدرسی مغفول. نوآوریهای آموزشی. 9(37): 52-31.
تفتیان، اکرم و محمد هوشیار زاده. (1396). ضرورت آموزش مالی و سواد مالی و اقتصادی در سیستم آموزشی: نتایج تجربی در سیستم آموزشی جمهوری چک. سومین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری و اقتصاد دانش بنیان با تأکید بر اقتصاد مقاومتی. تهران: دانشگاه علامه مجلسی
حقیقی، ایمان. (1384). بازگفت: توسعه اقتصادی ژاپن و عوامل کلیدی آن. راهبرد توسعه. 1(4):350-323.
طغیانی، مهدی و مرادی باصیری، امین. (1395). تحلیل انتقادی الگوی متعارف آموزش عمومی سواد مالی از منظر اقتصاد اسلامی. مطالعات اقتصاد اسلامی. 8(2): 260-227.
عابدینی بلترک، میمنت و نیلی، محمدرضا(1393). تحلیل جایگاه سازندهگرایی به عنوان رویکرد نوین یادگیری درکتابهای درسی دوره ابتدایی. پژوهش در برنامهریزی درسی. 11(13):17-6
عابدینی بلترک، میمنت؛ لیاقتدار، محمد جواد و منصوری، سیروس. (1393). بازنمایی نقشهای جنسیتی در کتابهای درسی سال ششم دوره ابتدایی ایران. زن و جامعه. 5(4): 34-19.
عبداللهی عابد، صمد و قبادی، مهری. (1393). راهکارهای قرآن برای رونق اقتصادی. سراج منیر. 5(16): 129-109.
مهرابی، امید. (1393). تأملی بر ابعاد و عناصر سواد مالی. رشد معلم. 33(4): 8-6.
موسی زاده، زهره و صنعتی، فاطمه. (1396). تبیین مؤلفههای تربیت اقتصادی بر اساس آموزههای اسلامی. تربیت اسلامی. 12(4): 97-73.
وزارت آموزش و پرورش. (1390). سند تحول بنیادین. تهران: وزارت آموزش و پرورش.
Amagir A,Groot W, Maassen van den Brink H & Wilschut A. (2018). A review of financial-literacy education programs for children and adolescents. Citizenship, Social and Economics Education. 17(1): 56-80.
Drever A.I; Odders-white E, Kalish CH.W; Else-quest N.M;Hoagland E.M & Nelms E.N.(2015).Foundations of Financial Well‐Being: Insights into the Role of Executive Function, Financial Socialization, and Experience‐Based Learning in Childhood and Youth.The journal of consumer affairs.49(1):13-38.
Faulkner A.E.(2017). Financial literacy education in the United States: Exploring popular personal finance literature. Journal of Librarianship and Information Science.49(3): 287-298.
Henning M.B. (2017).Innovations in Economic Education: Promising Practices for Teachers and students. London: Routledge
Justin Lee, M. (2013).The Challenge of Financial Numeracy: Requisite Mathematical Reasoning for Financial Literacy, University of Maryland: Department of Finance and the Center for East Asian Studies.
Kotte D & Witt R.(2013) Chance and Challenge:Assessing Economic Litercy,Technical University Dresden School of Economics.159-168.
Lusardi Aand Mitchell o.s.(2014). The Economic Importance of Financial Literacy: Theory and Evidence. Journal of Economic Liteature.52(1): 5-44.
Yue Feng Zhu A and Lee Chou K.(2017). Development of Financial Capacity in Adolescents.Child and Adolescent Social Work Journal.35(3):309-315.