نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، دانشگاه شیراز
2 دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی، دانشگاه شیراز
3 دانشکده ی اقتصاد و مدیریت، دانشگاه شیراز
چکیده
کلیدواژهها
الف. فارسی
10. عندلیب، بهاره و احمدی، غلامرضا. (1386). میزان به کارگیری معیارهای تدریس اثربخش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از نظر دانشجویان در سال تحصیلی 86- 1385. نشریه دانش و پژوهش در علوم تربیتی. انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، 15.
12. فراستخواه، مقصود. (1385). اخلاق علمی رمز ارتقای آموزش عالی، جایگاه و ساز و کارهای اخلاقیات حرفهای علمی در تضمین کیفیت آموزش عالی ایران. فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری،1(27-13).
15. فرامرز قراملکی، احد. (1387). درآمدی بر اخلاق حرفهای. تهران: مؤسسه مطالعات بهرهوری و منابع انسانی. انتشارات سرآمد.
16. فرامرز قراملکی، احد و همکاران، (1386). اخلاق حرفهای در تمدن ایران و اسلام. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
17. کد، جوزف. (1386). کاربرد هفت اصل برای عملکرد خوب تدریس در دانشگاه تکنولوژی میشیگان آمریکا. ترجمهی بهاره عندلیب و غلامرضا احمدی.
19. میرشاه جعفری، ابراهیم و کلباسی، افسانه. (1388). دیدگاه برنامهی درسی اخلاق مدار با تکیه بر پرورش منش. فصلنامهی معرفت اخلاقی، 1(1).
20. هنیه، پیتر. مادوکس، نیک. (1390). ادراک دانشآموزان از فرآیند دورههای ارزشیابی استادان، ترجمهی مهدی محمدی و جعفر ترکزاده، فصلنامه پژوهشهای برنامه درسی، 1(1).
21. یقین لو، مهرانگیز. جواهر دشتی، فرانک و خلیلی عراقی، مریم. (1384). اصول اخلاق
حرفهای از تدوین تا عمل. بر گرفته از سایت .http://www.bashgah.net
ب: انگلیسی