نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری فلسفة تعلیم و تربیت، گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشکدة علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
2 استادیار فلسفه تعلیم و تربیت، گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران
3 دانشیار فلسفه تعلیم و تربیت، گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
4 استادیار فلسفه تعلیم و تربیت، گروه مبانی تعلیم و تربیت، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات