نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجو دکترای برنامه درسی گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران-ایران
2 دانشیار گروه مطالعات برنامه درسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران
3 استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران –ایران
4 دانشیار گروه مطالعات برنامه درسی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران ،ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات