نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • آموزش اثربخش مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]

ا

  • اثربخشی مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]
  • ارزشیابی از اساتید بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
  • ارزشیابی برونداد ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • ارزشیابی درونداد ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • ارزشیابی زمینه ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • ارزشیابی فرایند ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • الگوی ارزشیابی سیپ ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • الگوی تغییر برنامه‌ی درسی اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه‌ی درسی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 221-235]
  • الگوی دیک و کاری تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
  • انتظار عملکرد ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]

ب

  • برگه های امتحانی بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
  • برنامه درسی بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • برنامه‌ی درسی ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • بی‌کرانگی نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]

پ

  • پایایی پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • پایه‌ی ششم ابتدایی بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • پدافند غیرعامل طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
  • پدیدارشناسی نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • پدیدارنگاری تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]
  • پژوهش بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • پژوهش ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]

ت

  • تدریس ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
  • تعامل ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]
  • تفکر بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • تیزهوشان ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]

ج

  • جهت‌گیری هدف الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • جو یادگیری ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

چ

  • چارچوب برنامه درسی طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
  • چالش‌های برنامه‌ی درسی شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]

خ

  • خودکارآمدی کامپیوتر ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

د

  • دانش‌آموزان اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 67-87]
  • دانشجویان دکتری مهندسی ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
  • دانشگاه فرهنگیان مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]
  • دوره‌ی متوسطه طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]

ر

  • رضایت یادگیری ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]
  • روایی پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • روش کیو شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]
  • رویکردهای یادگیری تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]

س

  • ساختار کلاس الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • سازنده‌گرایی الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • سبک یادگیری پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • سخت‌گیری تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]
  • سند برنامه ‌درسی ملی هویت شرح‌حال‌نویسی در برنامه‌ درسی ملی – مطالعه‌ی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]
  • سیلور پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]

ش

  • شایستگی اعضای هیأت علمی ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]

ص

  • صلح بی‌کران نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]

ط

  • طراحی آموزشی تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]

ع

  • عملکرد تحصیلی الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • عناصر نگاره نویسی بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]

ق

  • قابلیت سیستم ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

ک

  • کیفیت آموزشی مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]

م

  • مدل معادلات ساختاری اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه‌ی درسی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 221-235]
  • مسؤولیت‌پذیری اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 67-87]
  • مشاوره ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
  • مطالعه‌ی ترکیبی اکتشافی متوالی هویت شرح‌حال‌نویسی در برنامه‌ درسی ملی – مطالعه‌ی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]
  • معلمان دوره‌ی ابتدایی اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه‌ی درسی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 221-235]
  • مهارت حل مسأله اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 67-87]

ن

  • نشانه شناسی بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
  • نظام آموزش عالی شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]
  • نوآوری‌های برنامه‌ی درسی شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]

و

  • ویژگی محتوا ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

ه

  • هانسن و استرانگ پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • هدف‌های آموزشی بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • هنر نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • هویت خود شرح‌حال‌نویسی هویت شرح‌حال‌نویسی در برنامه‌ درسی ملی – مطالعه‌ی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]

ی

  • یادداری تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
  • یادگیری تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
  • یادگیری فعال تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]