ا
-
اسلمی، محبوبه
پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
-
اکبری بورنگ، محمد
اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامهی درسی معلمان دورهی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 221-235]
-
اوجاقی، ناهید
پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
-
ایزدی، صمد
مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]
ب
-
برزگر، راضیه
تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
ت
-
ترک زاده، جعفر
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
ج
-
جباری، سوسن
ارزشیابی برنامهی درسی اجراشدهی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
-
جوادی بورا، محمد علی
مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]
-
جوکار، بهرام
نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
-
جوکار، مریم
ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]
ح
-
حیدری، الهام
ارزیابی شایستگیهای اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
خ
-
خاقانی نژاد، محمد صابر
بررسی ارتباط میان میزان استفادهی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگارهنویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آنها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
-
خسروی، محبوبه
شناسایی دیدگاه متخصصان برنامهی درسی دربارهی چالشهای نوآوری در برنامهی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]
ر
-
راهنما بیات، شهرزاد
نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
ز
-
زارع، حسین
پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
س
-
سعیدی، کاوه
تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سختگیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]
-
سعیدی پور، بهمن
پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
-
سلیمی، قاسم
ارزیابی شایستگیهای اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
ش
-
شفیعی، مریم
ارزیابی شایستگیهای اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
-
شمشیری، بابک
نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
-
شیخ الاسلامی، راضیه
الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
-
شیربگی، ناصر
تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سختگیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]
ص
-
صالحی، نصرالدین
بررسی میزان تحقق هدفهای آموزشی درس تفکر و پژوهش پایهی ششم ابتدایی در دانشآموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
غ
-
غریبی، حسن
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیتپذیری دانشآموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 67-87]
ف
-
فیروزی، محمدرضا
ارائهی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]
ک
-
کاظم پور، صدیقه
هویت شرححالنویسی در برنامه درسی ملی – مطالعهی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]
-
کرباسیان، مهدی
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
-
کشاورز، فهیمه
ارزیابی شایستگیهای اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
-
کشاورزی، فهیمه
الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
م
-
محمدی، مهدی
نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
-
محمدی، مهدی
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
-
محمودی، فیروز
تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
-
مرزوقی، رحمت اله
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
-
منصوری، سیروس
الگوی علّی ساختار کلاس سازندهگرا، جهتگیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
-
مودت، راحله
بررسی ارتباط میان میزان استفادهی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگارهنویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آنها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
ن
-
ناصری جهرمی، رضا
طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دورهی متوسطهی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
ی
-
یوسف زاده، محمدرضا
هویت شرححالنویسی در برنامه درسی ملی – مطالعهی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد