نمایه نویسندگان

ا

  • اسلمی، محبوبه پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • اکبری بورنگ، محمد اعتبارسنجی الگوی پذیرش تغییر برنامه‌ی درسی معلمان دوره‌ی ابتدایی شهر بیرجند: مدل معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 221-235]
  • اوجاقی، ناهید پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • ایزدی، صمد مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]

ب

  • برزگر، راضیه تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]

ت

  • ترک زاده، جعفر طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]

ج

  • جباری، سوسن ارزشیابی برنامه‌ی درسی اجراشده‌ی مراکز متوسطه تیزهوشان در شیراز از دیدگاه دبیران با استفاده از الگوی cipp [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 189-220]
  • جوادی بورا، محمد علی مدل آموزش اثربخش در دانشگاه فرهنگیان با تأکید بر رویکرد حمایت یاددهنده-یادگیرنده [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 145-166]
  • جوکار، بهرام نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • جوکار، مریم ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

ح

  • حیدری، الهام ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]

خ

  • خاقانی نژاد، محمد صابر بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]
  • خسروی، محبوبه شناسایی دیدگاه متخصصان برنامه‌ی درسی درباره‌ی چالش‌های نوآوری در برنامه‌ی درسی آموزش عالی با استفاده از روش کیو [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 118-144]

ر

  • راهنما بیات، شهرزاد نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]

ز

  • زارع، حسین پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]

س

  • سعیدی، کاوه تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]
  • سعیدی پور، بهمن پایایی و روایی مقدماتی مقیاس سبک یادگیری بر مبنای مدل سیلور، هانسن و استرانگ [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 1-14]
  • سلیمی، قاسم ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]

ش

  • شفیعی، مریم ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
  • شمشیری، بابک نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • شیخ الاسلامی، راضیه الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • شیربگی، ناصر تحلیل کیفی تجارب دانشجویان و اعضای هیأت علمی از مفهوم «سخت‌گیری علمی» [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 88-117]

ص

  • صالحی، نصرالدین بررسی میزان تحقق هدف‌های آموزشی درس تفکر و پژوهش پایه‌ی ششم ابتدایی در دانش‌آموزان شهرستان نور [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]

غ

  • غریبی، حسن اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر مسؤولیت‌پذیری دانش‌آموزان پسر سال سوم متوسطه دوره اول [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 67-87]

ف

  • فیروزی، محمدرضا ارائه‌ی مدلی برای رضایت از یادگیری در مدارس هوشمند بر اساس خودکارآمدی کامپیوتر، قابلیت سیستم، ویژگی محتوی و تعامل با نقش واسطه-ای انتظار عملکرد و جو یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 44-69]

ک

  • کاظم پور، صدیقه هویت شرح‌حال‌نویسی در برنامه‌ درسی ملی – مطالعه‌ی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]
  • کرباسیان، مهدی طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
  • کشاورز، فهیمه ارزیابی شایستگی‌های اعضای هیأت علمی فنی و مهندسی جهت تحقق رسالت دانشگاهی در افق 1404: جایگاه شایستگی تدریس از منظر دانشجویان دکتری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 43-66]
  • کشاورزی، فهیمه الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]

م

  • محمدی، مهدی نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 18-43]
  • محمدی، مهدی طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
  • محمودی، فیروز تأثیر الگوی طراحی آموزشی دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 97-117]
  • مرزوقی، رحمت اله طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]
  • منصوری، سیروس الگوی علّی ساختار کلاس سازنده‌گرا، جهت‌گیری هدف و عملکرد تحصیلی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 70-96]
  • مودت، راحله بررسی ارتباط میان میزان استفاده‌ی اساتید زبان انگلیسی از عناصر مختلف نگاره‌نویسی در طراحی سؤالات امتحانی، عملکرد دانشجویان در امتحانات و ارزشیابی آن‌ها از عملکرد اساتید [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 167-188]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 15-42]

ی

  • یوسف زاده، محمدرضا هویت شرح‌حال‌نویسی در برنامه‌ درسی ملی – مطالعه‌ی ترکیبی [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 118-143]