ا
-
احمدی، حبیب
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
-
ادیب منش، مرزبان
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
-
امین خندقی، مقصود
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
امینی، محمد
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
ب
-
باقری، خسرو
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
-
بدری گرگری، رحیم
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
-
بیرمیپور، علی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
پ
-
پاشایی، رقیه
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
-
پیری، موسی
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
ت
-
ترکزاده، جعفر
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
تمنایی فر، محمدرضا
بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامهی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانشآموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
ج
-
جعفری، سید ابراهیم
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
ح
-
حاتمی، جواد
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
-
حسیننژاد، غلامرضا
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
خ
-
خدادادی، مهدی
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
د
-
دهقانی، مرضیه
تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامهی درسی تربیت اجتماعی دورهی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتابهای درسی و اسناد مرتبط برنامهی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
-
دهقانی، یاسر
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
ز
-
زارع، حسین
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
س
-
سجادیه، نرگس
هدفهای درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفهی برنامهی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
-
سلیمی، جمال
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
ش
-
شریف، مصطفی
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
-
شقاقی، فرهاد
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
شکاری، عباس
کاربست اصول و معیارهای سازماندهی محتوای برنامهی درسی تاریخ ایران و جهان در دورهی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
-
شمشیری، بابک
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
ع
-
عطاران، محمد
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
-
علی عسگری، مجید
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
ف
-
فقیه، نظام الدین
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
فولادچنگ، محبوبه
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
ک
-
کاوه، محمد حسین
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
کیامنش، علیرضا
برنامهریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامهریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
گ
-
گلزاری، سیما
بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
م
-
محمدی، مهدی
مقایسهی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامهی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکدهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
-
مرزوقی، رحمتاله
بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
-
مزیدی، محمد
بررسی میزان برخورداری کتابهای فارسی دورهی ابتدایی از مؤلفههای خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
-
ملکی، حسن
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
-
مهرمحمدی، محمود
ارائهی الگوی مطلوب طراحی برنامهی درسی بین رشتهای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
-
موسیپور، نعمت اله
امکان سنجی اجرای برنامهریزی درسی مدرسه محور در دبیرستانهای شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
-
مولوی، حسین
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
ن
-
نعیمی حسینی، فخرالزمان
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
-
نوشادی، محمودرضا
نقش و کارکرد کتابهای تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
و
-
واحدی، شهرام
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
-
وجدانپرست، حسین
ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دورهی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
ه
-
هرمزی، محمود
تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد