نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • آموزش الکترونیکی ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
  • آموزش ریاضی تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
  • آموزش ریاضی شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
  • آموزش زیست محیطی تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
  • آموزش زیست محیطی تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • آموزش عالی آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • آموزش عالی ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
  • آموزش عالی شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • آموزگاران پایه ششم سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]

ا

  • ارزشیابی ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
  • اصول طراحی چند‌رسانه‌ای بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
  • اهداف برنامه درسی سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
  • اولویت بندی شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]

ب

  • برنامه‌ درسی ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • برنامه‌درسی شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • برنامه درسی بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
  • برنامه درسی تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
  • برنامه درسی ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
  • برنامه‌ درسی شایستگی‌محور ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • برنامه درسی کنجکاومحور میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]

پ

  • پاسخ‌گویی شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • پایه ششم ابتدایی میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]

ت

  • تجارب یادگیری ناسازگار التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
  • تحلیل محتوا تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • تربیت معلم شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
  • تفکر و پژوهش سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]

ج

  • جهت‌گیری التقاطی ناسازوار التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • جهت‎گیری برنامه‎درسی التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • جهت‎گیری عملی برنامه‌درسی التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]

خ

  • خلاقیت ریاضی شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]

د

  • دانش‌آموز بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
  • دانشجو- معلم واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
  • دانشجویان ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • دانش‌عملی شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
  • دانشگاه فرهنگیان واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
  • دورة اول متوسطه تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • دوره ‌ابتدایی شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
  • دوره اول متوسطه تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]

ر

  • راهبرد یادگیری اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
  • راهنمای تدریس ریاضی و علوم بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
  • رفتار جامعه پسند اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
  • رویکرد تفکیکی طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
  • رویکرد کیفی شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]

س

  • سوادآموزان شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]

ش

  • شایستگی ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • شناسایی شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]

ط

  • طراحی راهبردهای یاددهی یادگیری طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]

ف

  • فضای کلاس شاد تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
  • فعالیت‌های‌‌ خلاقانه ریاضی شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
  • فناوری اطلاعات ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • فنی و حرفه‌ای آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]

ک

  • کارشناسان بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
  • کتاب درسی علوم تجربی تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
  • کتاب درسی علوم تجربی تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • کتاب راهنمای معلم تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
  • کمک کردن اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
  • کنجکاوی میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]

گ

  • گراندد تئوری شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]

م

  • ماهیت علم تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
  • متخصص برنامة درسی شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • محتوای الکترونیکی بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
  • مدارس استعداد درخشان طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
  • مسئولیت‌پذیری شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • مسئولیت حرفه‌ای شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • مطالعه ترکیبی طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
  • مطالعه کیفی واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
  • معلم شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
  • معلمان پایه‌ی ششم ابتدایی بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
  • معلم فیزیک تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
  • مهارت خواندن و درک مطلب زبان انگلیسی اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]

ن

  • نظریه داده بنیاد التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • نقشه مفهومی اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
  • نگرش تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
  • نیازهای آموزشی شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]

و

  • وضعیت عملکردی دانشگاه واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]

ه

  • همکاری کردن و سهیم شدن اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]

ی

  • یاددهی- یادگیری آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • یادگیری بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
  • یادگیری معنی‌دار اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]