نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش ضمن خدمت ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • آموزش عالی تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]

ا

  • اثربخشی ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • اثربخشی برنامه درسی تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
  • اختلالات ویژه یادگیری تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
  • اختلال بیان نوشتاری تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
  • ارزشیابی برنامه درسی تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]
  • اعضای هیأت علمی پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
  • اندیشه ی انتقادی پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
  • انگیزه و پیشرفت تحصیلی تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
  • اهداف ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]

ب

  • بازده‌های شناختی اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]
  • باورها و گرایش ها تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
  • برنامه درسی مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
  • برنامه درسی بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • برنامه درسی رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
  • برنامه درسی پیش دبستانی ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]

ت

  • تحلیل محتوای جهت داده شده یا مفهومی تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]
  • تربیت معلم بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • تکنولوژی آموزشی رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
  • تلفن همراه تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
  • تهران بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]

ج

  • جنبه‌های روان‌شناختی تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]

خ

  • خودکارآمدی تحصیلی تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]

د

  • دانش آموزان کم توان ذهنی ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • دانشجو تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]
  • دانشجومعلمان بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • دانشگاه اصفهان پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
  • دانشگاه شیراز مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • دانشگاه مشهد ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • دوره ی ابتدایی تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]
  • دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]

ر

  • راهبری پیش بینی گرایش به اندیشه‌ی انتقادی بر اساس صلاحیت راهبری اعضای هیأت علمی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 101-126]
  • رشته تحصیلی مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
  • روش‌های تدریس ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • رویکرد رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
  • رویکرد راهبردی تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 41-64]

س

  • سازماندهی ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • سبک تفکر مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]
  • سخنرانی اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]

ش

  • شایستگی بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]
  • شیراز تهیه و ساخت آزمون اختلال بیان نوشتاری برای دانش‏آموزان دوره ی ابتدایی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 65-87]

ض

  • ضریب درگیری دانش آموزان تحلیل محتوای کتاب‌های دین و زندگی دوره‌ی متوسطه بر مبنای مقوله‌های مفاهیم اساسی هفت گانه در کتاب راهنمای تدریس و مؤلفه‌های بیست و چهارگانه‌ی اهداف در قلمرو باورها و گرایش‌ها [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 67-99]

ط

  • طراحی آموزشی ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]

ع

  • علوم تجربی اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]

ف

  • فرسودگی تحصیلی تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه برجنبه‌های روانشناختی و تحصیلی دانشجویان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 127-145]

ک

  • کارشناسی‌ارشد مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]
  • کارشناسی ارشد رویکردهای نظری و عملی به تکنولوژی آموزشی به همراه پیشنهاد برنامه ی درسی مطلوب برای مقطع کارشناسی ارشد ایران [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 1-24]
  • کارورزی فکورانه بررسی تأثیرکارورزی فکورانه در برنامه درسی تربیت معلم بر رشد شایستگی‌های دانشجو معلمان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 1-20]

م

  • محتوا ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • مدل ارزشیابی هاموند ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 101-122]
  • مدل دیک و کری ارزیابی اثربخشی بکارگیری مدل طراحی آموزشی دیک و کری در آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 21-38]
  • مدیریت آموزشی مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]

ن

  • نقشه مفهومی اثربخشی روش های ‌ نقشه‌ ی مفهومی در مقایسه با روش سخنرانی بر بازده‌های شناختی دانش‌آموزان در درس علوم تجربی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 25-40]

ه

  • هیأت علمی و دانشجویان مقایسه اهمیت و قابلیت اجرایی دروس دوره ی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه های منتخب داخلی و خارجی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان: ارائه ی برنامه ی درسی پیشنهادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 39-65]

ی

  • یادگیری مطالعه ی تطبیقی سبک های تفکر دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف دانشگاه شیراز [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 88-100]