نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی علمی‌ بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • آموزش عالی ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]

ا

  • ارزشیابی توصیفی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
  • استادان بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • اسلامیت نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
  • اصول و معیارهای سازمان‌دهی محتوا کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
  • اضطراب امتحان تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • امکان سنجی امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
  • انگیزش تحصیلی تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • ایرانیت نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]

ب

  • برنامه‌ریزی درسی برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • برنامه‌ریزی درسی کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
  • برنامه‌ریزی درسی مدرسه – محور برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
  • برنامه‌ی درسی مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • برنامه‌ی درسی تاریخ کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
  • برنامه‌ی درسیِ تربیت اجتماعی تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • بین رشته‌ای ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]

پ

  • پیشرفت تحصیلی تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • پیش فرض فلسفی هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]

ت

  • تجارب یادگیری بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
  • تحلیل محتوا تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • تربیت جنسی بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
  • تصمیم‌گیری برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • تمرکززدایی برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • توانایی‌ها و علایق دانش‌آموزان کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]

خ

  • خّلاقیت بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی ابتدایی از مؤلفه‌های خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]

د

  • دانشگاه شیراز بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • دبیران و مدیران امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
  • درس تاریخ هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
  • دوره ابتدایی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
  • دوره‌ی راهنمایی تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • دوره‌ی متوسطه امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]

ر

  • رضایت مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • رویکرد هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]

س

  • سلامت جنسی بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]

ش

  • شهر کرمانشاه امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]

ض

  • ضریب درگیری بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی ابتدایی از مؤلفه‌های خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]

ط

  • طراحی برنامه‌ی درسی تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • طرح آزمایشی برنامه درسی ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
  • طرح کلیات نظام آموزش و پرورش تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]

ع

  • علی- مقایسه‌ای ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
  • عملکرد استادان مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • عملکرد کارکنان مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • عوامل فیزیکی و روانی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
  • عوامل مدیریتی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
  • عوامل مرتبط با معلم شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]

ف

  • فرصت‌های یادگیری بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]

ک

  • کارشناسی علوم اجتماعی ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
  • کتاب‌های درسی نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
  • کیفیت مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]

م

  • متغیرهای جمعیت‌شناختی بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • محتوا بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
  • مدرسه – محوری برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • مدل برنامه‌ی درسی ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
  • مقطع متوسطه بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
  • مولفه‌های خلّاقیت بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی ابتدایی از مؤلفه‌های خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]

ن

  • نهضت سوادآموزی ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]

و

  • واقع گرایی سازه گرا هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]

ه

  • هویت نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
  • هویت ملی نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]

ی

  • یادگیری تلفیقی تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • یادگیری موقعیتی تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]