نویسنده = %D9%85%D8%B1%D8%B2%D9%88%D9%82%DB%8C%D8%8C%20%D8%B1%D8%AD%D9%85%D8%AA%20%D8%A7%D9%84%D9%87
طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 1-33

10.22099/jcr.2021.6044

مریم شفیعی؛ سمیرا نکومند؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده


برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی

دوره 10، شماره 1، شهریور 1399، صفحه 105-133

10.22099/jcr.2020.5820

رحمت اله مرزوقی؛ کمال محمدزاده


طراحی چارچوب برنامه‌ درسی تربیت مربی پیش‌دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 9، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 1-29

10.22099/jcr.2019.5213

رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ سوسن جباری؛ نصراله نوروزی


طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 15-42

10.22099/jcr.2018.4741

رحمت اله مرزوقی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مهدی کرباسیان؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی


تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 41-64

10.22099/jcr.2017.3963

جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی؛ فهیمه کشاورزی


کاوشی پیرامون چارچوب نظارت راهبردی نهادهای تعلیم و تربیت غیررسمی: مطالعه موردی کیفی مراکز آموزش‌های آزاد

دوره 5، شماره 2، اسفند 1394، صفحه 23-45

10.22099/jcr.2016.3834

رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ جعفر جهانی؛ الهام حیدری


تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دست‌آوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 145-161

10.22099/jcr.2015.3623

رحمت اله مرزوقی؛ مهرداد امینی؛ محمد مزیدی؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی


ساخت و اعتبار یابی مقیاس سنجش الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 1-31

10.22099/jcr.2015.2977

محمد جاودانی؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترکزاده؛ محبوبه فولاد چنگ


بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 29-56

10.22099/jcr.2012.249

یاسر دهقانی؛ رحمت‌اله مرزوقی؛ نظام الدین فقیه؛ محبوبه فولادچنگ