نویسنده = %D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%8C%20%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 136-167

10.22099/jcr.2023.7171

مریم شفیعی سروستانی؛ سید سلیمان حسینی؛ مهدی محمدی؛ سوسن جباری؛ فهیمه کشاورزی


آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 31-46

10.22099/jcr.2018.4947

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مجید شعبانی فرد


طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی آموزش پدافند غیرعامل دوره‌ی متوسطه‌ی آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 15-42

10.22099/jcr.2018.4741

رحمت اله مرزوقی؛ رضا ناصری جهرمی؛ مهدی کرباسیان؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی


نقش هنر در آموزش مفهومی جدید از صلح - رویکرد پدیدارشناسانه

دوره 7، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 18-43

10.22099/jcr.2017.4201

شهرزاد راهنما بیات؛ بابک شمشیری؛ مهدی محمدی؛ بهرام جوکار


تدوین و اعتباریابی چارچوب سنجش دست‌آوردهای برنامه درسی ضمنی دانشگاهی

دوره 5، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 145-161

10.22099/jcr.2015.3623

رحمت اله مرزوقی؛ مهرداد امینی؛ محمد مزیدی؛ جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی


ساخت و اعتبار یابی مقیاس سنجش الگوی کیفی مدیریت فرآیندهای یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 1-31

10.22099/jcr.2015.2977

محمد جاودانی؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ جعفر ترکزاده؛ محبوبه فولاد چنگ