نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، زینب تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
  • اسدی، حسن ویژگی‌های برنامه‌ی درسی صلح‌محور بر اساس آموزه‌های فلسفه‌ی میان‌فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
  • اعزازی، مهری طراحی الگویی برای تطبیق نظام‌های تربیت‌معلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
  • ایمان زاده، علی تجربیات زیسته‌ی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
  • ایمانی فرد، لیلا بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه‌ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
  • امینی، محمد ارزیابی سواد زیست‌محیطی دانش‌آموزان و چالش‌های اجرایی آموزش محیط‌ زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]

ب

  • باقری، حسین شایستگی‎های کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]

پ

  • پارسا، عبداله چالش‌های تفکیک دانش‌آموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
  • پورشافعی، هادی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دوره‌های MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]

ت

  • تجلی اردکانی، حسین علی بررسی برخی مؤلفه‌های برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنت‌گرایی سید‌حسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
  • ترک زاده، جعفر طراحی چارچوب برنامه‌ درسی تربیت مربی پیش‌دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]

ج

  • جاودانی، محمد تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
  • جباری، سوسن طراحی چارچوب برنامه‌ درسی تربیت مربی پیش‌دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
  • جعفری صمیمی، احمد تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه‌ ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
  • جهانی، جعفر تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایه‌ی اول دوره‌ی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]

ح

  • حیدری، سکینه تبیین مدل علّی عوامل مدرسه‌ای بر رفتارهای تحصیلی با واسطه‌گری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
  • حسنی، حسین کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریه‌ای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]

خ

  • خسروی بابادی، علی اکبر طراحی الگویی برای تطبیق نظام‌های تربیت‌معلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
  • خلیفه، حمزه تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایه‌ی اول دوره‌ی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]

ر

  • رحمانی، اسحق بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه‌ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
  • رحیمیان، سعید بررسی برخی مؤلفه‌های برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنت‌گرایی سید‌حسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
  • رستمی نژاد، محمدعلی شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دوره‌های MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]

س

  • سامانی، سیامک تبیین مدل علّی عوامل مدرسه‌ای بر رفتارهای تحصیلی با واسطه‌گری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
  • سعیدی رضوانی، محمود شایستگی‎های کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
  • سلیمی، جمال مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامه‌ی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دهه‌ی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
  • سلیمیان ریزی، مینا ارزیابی سواد زیست‌محیطی دانش‌آموزان و چالش‌های اجرایی آموزش محیط‌ زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
  • سهرابی شگفتی، نادره تبیین مدل علّی عوامل مدرسه‌ای بر رفتارهای تحصیلی با واسطه‌گری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]

ش

  • شفیعی، مریم تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایه‌ی اول دوره‌ی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
  • شمشیری، بابک بررسی برخی مؤلفه‌های برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنت‌گرایی سید‌حسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
  • شمشیری، بابک ویژگی‌های برنامه‌ی درسی صلح‌محور بر اساس آموزه‌های فلسفه‌ی میان‌فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]

ص

  • صادقی، علیرضا مفهوم‌پردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
  • صادقی، علیرضا تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
  • صنیعی، مریم مطالعه‌ی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]

ط

  • طهماسب زاده شیخلار، داود مطالعه‌ی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]

ع

  • عابدی، احمد بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
  • عابدینی بلترک، میمنت تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه‌ ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
  • عبادی، زهرا تجربیات زیسته‌ی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعه‌ای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
  • عریضی، حمیدرضا بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌های تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
  • عزیزی محمودآباد، مهران بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌های تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]

غ

  • غلامی، فاطمه شایستگی‎های کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
  • غلام پور، میثم شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دوره‌های MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر مطالعه‌ی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
  • فولادچنگ، محبوبه تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]

ق

  • قربانی، حسین خود شرح‌حال‌نویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامه‌ی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]

ک

  • کرامتی، انسی بررسی باورهای معرفت‌شناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگی‌های جمعیت‌شناختی آن‌ها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
  • کریمی، محمد حسن ویژگی‌های برنامه‌ی درسی صلح‌محور بر اساس آموزه‌های فلسفه‌ی میان‌فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]

ل

  • لیاقتدار، محمدجواد بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
  • لیاقتدار، محمد جواد بررسی اثربخشی آموزش بازنمایی‌های تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]

م

  • محمدی رکعتی، دانش بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه‌ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
  • محمدزاده، سمیه بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
  • مدنی، سید احمد ارزیابی سواد زیست‌محیطی دانش‌آموزان و چالش‌های اجرایی آموزش محیط‌ زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
  • مرزوقی، رحمت اله طراحی چارچوب برنامه‌ درسی تربیت مربی پیش‌دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
  • مرزوقی، رحمت اله تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
  • میر شاه جعفری، سید ابراهیم خود شرح‌حال‌نویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامه‌ی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
  • مزیدی، محمد بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایه‌ی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
  • معروفی، یحیی کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریه‌ای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
  • معین‌زاده، احمد بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
  • مهریار، امیر هوشنگ تبیین مدل علّی عوامل مدرسه‌ای بر رفتارهای تحصیلی با واسطه‌گری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
  • مهرعلیزاده، یداله چالش‌های تفکیک دانش‌آموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
  • موسی پور، نعمت اله کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریه‌ای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]

ن

  • نیستانی، محمدرضا خود شرح‌حال‌نویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامه‌ی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
  • نصراصفهانی، احمدرضا خود شرح‌حال‌نویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامه‌ی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
  • نوریان، محمد طراحی الگویی برای تطبیق نظام‌های تربیت‌معلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
  • نوروزی، امید تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
  • نوروزی، داریوش طراحی الگویی برای تطبیق نظام‌های تربیت‌معلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
  • نوروزی، نصراله طراحی چارچوب برنامه‌ درسی تربیت مربی پیش‌دبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]

ه

  • هادیان فرد، حبیب مطالعه‌ای در ارتباط با نگرش مردم درباره‌ی مشارکت‌های مردمی در پیاده‌سازی و گسترش سوادآموزی بزرگ‌سالان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 54-74]
  • هواس بیگی، فاطمه مفهوم‌پردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]

ی

  • یزدانشناس، فاطمه چالش‌های تفکیک دانش‌آموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
  • یوسفی، حمیدرضا ویژگی‌های برنامه‌ی درسی صلح‌محور بر اساس آموزه‌های فلسفه‌ی میان‌فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]