ا
-
ابراهیمی، زینب
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
اسدی، حسن
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
-
اعزازی، مهری
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
امینی، محمد
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
ایمان زاده، علی
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
-
ایمانی فرد، لیلا
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
ب
-
باقری، حسین
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
پ
-
پارسا، عبداله
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
پورشافعی، هادی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
ت
-
تجلی اردکانی، حسین علی
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
ترک زاده، جعفر
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
ج
-
جاودانی، محمد
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
جباری، سوسن
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
-
جعفری صمیمی، احمد
تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
-
جهانی، جعفر
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
ح
-
حسنی، حسین
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
حیدری، سکینه
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
خ
-
خسروی بابادی، علی اکبر
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
خلیفه، حمزه
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
ر
-
رحمانی، اسحق
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
رحیمیان، سعید
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
رستمی نژاد، محمدعلی
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
س
-
سامانی، سیامک
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
-
سعیدی رضوانی، محمود
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
-
سلیمی، جمال
مطالعه چگونگی «آموزش شهروندی» در برنامهی درسی: سنتز پژوهی مطالعات انجام شده در دو دههی اخیر [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 255-287]
-
سلیمیان ریزی، مینا
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
سهرابی شگفتی، نادره
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
ش
-
شفیعی، مریم
تأثیر بازی دارت آموزشی بر میزان یادگیری مفاهیم اساسی ریاضی پایهی اول دورهی ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 30-53]
-
شمشیری، بابک
بررسی برخی مؤلفههای برنامه درسی تربیت معنوی در چارچوب سنتگرایی سیدحسین نصر [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 320-355]
-
شمشیری، بابک
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
ص
-
صادقی، علیرضا
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
-
صادقی، علیرضا
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
صنیعی، مریم
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
عابدینی بلترک، میمنت
تحلیل محتوای آموزش سواد اقتصادی در پایه ششم ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 85-103]
-
عبادی، زهرا
تجربیات زیستهی دبیران عربی از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان عربی: مطالعهای پدیدارشناختی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 1-26]
-
عریضی، حمیدرضا
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
عزیزی محمودآباد، مهران
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
غ
-
غلام پور، میثم
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دورههای MOOC: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 139-162]
-
غلامی، فاطمه
شایستگیهای کانونی مربی تربیت جنسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 163-199]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
مطالعهی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-139]
-
فولادچنگ، محبوبه
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
ق
-
قربانی، حسین
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
ک
-
کرامتی، انسی
بررسی باورهای معرفتشناختی مدرسان دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم فکور با توجه به ویژگیهای جمعیتشناختی آنها [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 299-319]
-
کریمی، محمد حسن
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
ل
-
لیاقتدار، محمد جواد
بررسی اثربخشی آموزش بازنماییهای تصویری بر توانایی حل مسائل کلامی ریاضی دانشآموزان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 200-224]
-
لیاقتدار، محمدجواد
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
م
-
محمدزاده، سمیه
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
محمدی رکعتی، دانش
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
مدنی، سید احمد
ارزیابی سواد زیستمحیطی دانشآموزان و چالشهای اجرایی آموزش محیط زیست در مدارس متوسطه [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 288-313]
-
مرزوقی، رحمت اله
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
-
مرزوقی، رحمت اله
تأثیر اجرای الگوی کیفی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری بر تأمین نیازها و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 27-43]
-
مزیدی، محمد
بررسی تطبیقی کتاب عربی اول راهنمایی با کتاب عربی پایهی هفتم از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 167-187]
-
معروفی، یحیی
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
معینزاده، احمد
بررسی وضعیت موجود چهار عنصر برنامه درسی زبان تخصصی رشتههای علوم تربیتی و فاصله آن تا وضعیت مطلوب از نظر دانشجویان تحصیلات تکمیلی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 140-166]
-
مهرعلیزاده، یداله
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
مهرمحمدی، محمود
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
مهریار، امیر هوشنگ
تبیین مدل علّی عوامل مدرسهای بر رفتارهای تحصیلی با واسطهگری عوامل فردی (خودکارآمدی و خودتنظیمی) [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 314-338]
-
موسی پور، نعمت اله
کاوش برنامه درسی اجرا شده دروس تربیتی؛ نظریهای داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 75-112]
-
میر شاه جعفری، سید ابراهیم
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
ن
-
نصراصفهانی، احمدرضا
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
-
نوروزی، امید
تبیین مفهوم کارآمدی فرهنگی معلمان در مواجهه با بسترهای دارای تنوع فرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 225-254]
-
نوروزی، داریوش
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
نوروزی، نصراله
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت مربی پیشدبستانی در نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 1-29]
-
نوریان، محمد
طراحی الگویی برای تطبیق نظامهای تربیتمعلم [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 224-259]
-
نیستانی، محمدرضا
خود شرححالنویسی مشارکتی: الگویی نوین و منطبق با برنامهی درسی کارورزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 44-84]
ه
-
هادیان فرد، حبیب
مطالعهای در ارتباط با نگرش مردم دربارهی مشارکتهای مردمی در پیادهسازی و گسترش سوادآموزی بزرگسالان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 54-74]
-
هواس بیگی، فاطمه
مفهومپردازی فرایند آموزش چند فرهنگی از منظر معلمان اقوام ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 188-223]
ی
-
یزدانشناس، فاطمه
چالشهای تفکیک دانشآموزان تیزهوش و سرآمد: رویکرد ترکیبی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 260-298]
-
یوسفی، حمیدرضا
ویژگیهای برنامهی درسی صلحمحور بر اساس آموزههای فلسفهی میانفرهنگی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 104-138]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد