نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالقاسمی، مهدی طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
  • احمد آبادی، زهرا تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
  • احمدی، سعید ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگی‌ها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
  • اسدیان، سیروس تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
  • امین خندقی، مقصود التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • اناری نژاد، عباس ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]

ب

پ

  • پوراسماعیل، راحله التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • پیری، موسی بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]

ت

  • ترک زاده، جعفر آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]

ج

  • جاودانی، محمد ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]

چ

  • چهارباشلو، حسین شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]

ر

  • راه‌پیما، سمیرا اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
  • رمضانی، سیده گل افروز شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]

ز

  • زارع، رحیم شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
  • زینلی پور، حسین طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]

س

  • ساعدموچشی، لطف اله واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
  • سلیمی، جمال واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]

ش

  • شعبانی فرد، مجید آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • شفیعی سروستانی، مریم آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • شمشیری، بابک تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
  • شیخی فینی، علی اکبر طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]

ص

  • صمدی، پروین میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]

ض

  • ضرابیان، فروزان بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانه‌ای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانش‌آموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]

ع

  • عارفی، محبوبه تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • عبدی، آرش واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
  • عصاره، علیرضا طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
  • علی عسگری، مجید شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]

غ

  • غلامی، خلیل شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]

ف

  • فتحی و اجارگاه، کورش تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • فراستخواه، مقصود تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
  • فولادچنگ، محبوبه اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعه‌پسند دانش‌آموزان (کمک‌کردن، همکاری و سهیم‌شدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]

ق

  • قلتاش، عباس شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
  • قلی پور، رقیه بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]

ک

  • کرامتی، انسی تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
  • کریمی، محمد حسن تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
  • کلهر، منصوره اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
  • کیانی، فرحناز تحلیل محتوای کتاب‌های راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]

گ

  • گلوی، میترا میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]

م

  • محمدی، مهدی آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
  • محمودی بردزردی، سعید سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
  • مهرام، بهروز التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
  • مهران، گلنار اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
  • موسی پور، نعمت اله شناسایی محتوا و منبع دانش‌عملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالت‌های آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]

و

  • واحدی، شهرام سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]

ه

  • هاشمی نصرت آباد، تورج سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
  • یافتیان، نرگس شناسایی مدلی برای فعالیت‌های خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]