ا
-
ابوالقاسمی، مهدی
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
-
احمد آبادی، زهرا
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
-
احمدی، سعید
ارزشیابی برنامة درسی بر اساس توجه به شایستگیها از دیدگاه دانشجویان رشتة مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شیراز [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 224-244]
-
اسدیان، سیروس
تاثیر فضای شاد و خنثی کلاس درس بر نگرش دانش آموزان به برنامه درسی آموزش ریاضیات [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 85-103]
-
امین خندقی، مقصود
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
اناری نژاد، عباس
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
ب
-
بازدارقمچی قیه، مرتضی
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
پ
-
پوراسماعیل، راحله
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
پیری، موسی
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
ت
-
ترک زاده، جعفر
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
ج
-
جاودانی، محمد
ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 104-122]
چ
-
چهارباشلو، حسین
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
ر
-
راهپیما، سمیرا
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
-
رمضانی، سیده گل افروز
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
ز
-
زارع، رحیم
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
-
زینلی پور، حسین
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
س
-
ساعدموچشی، لطف اله
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
-
سلیمی، جمال
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
ش
-
شعبانی فرد، مجید
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
شفیعی سروستانی، مریم
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
شمشیری، بابک
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
-
شیخی فینی، علی اکبر
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
ص
-
صمدی، پروین
میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]
ض
-
ضرابیان، فروزان
بررسی تاثیر محتوای الکترونیکی مبتنی بر اصول طراحی چندرسانهای بر یادگیری دروس ریاضی، علوم دانشآموزان ششم ابتدایی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 48-69]
ع
-
عارفی، محبوبه
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
عبدی، آرش
واکاوی وضعیت دانشگاه فرهنگیان بر حسب تجارب زیسته دانشجو-معلمان؛ یک مطالعه آمیخته [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 98-144]
-
عصاره، علیرضا
طراحی راهبردهای یاددهی-یادگیری بر اساس رویکرد تفکیکی در مدارس استعداد درخشان: یک مطالعه ترکیبی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 145-171]
-
علی عسگری، مجید
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
غ
-
غلامی، خلیل
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
ف
-
فتحی و اجارگاه، کورش
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
فراستخواه، مقصود
تبیین مفهوم برنامه درسی سایه در نظام آموزشی ایران [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 245-275]
-
فولادچنگ، محبوبه
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپسند دانشآموزان (کمککردن، همکاری و سهیمشدن) [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-64]
ق
-
قلتاش، عباس
شناسایی و اولویت بندی نیازهای آموزشی سوادآموزان تحت پوشش نهضت سوادآموزی استان فارس - رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 123-150]
-
قلی پور، رقیه
بررسی اثربخشی کتاب های راهنمای تدریس علوم و ریاضی پایه ی ششم ابتدایی بر مبنای عناصر هشتگانه برنامه درسی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 65-84]
ک
-
کرامتی، انسی
تحلیل محتوای کتاب های درسی علوم تجربی در دوره اول متوسطه از لحاظ توجه به آموزش های زیست محیطی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 200-226]
-
کریمی، محمد حسن
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
-
کلهر، منصوره
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
-
کیانی، فرحناز
تحلیل محتوای کتابهای راهنمای معلم فیزیک دورة متوسطه بر اساس رویکرد به ماهیت علم – پژوهش کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 70-97]
گ
-
گلوی، میترا
میزان هم خوانی برنامه درسی پایه ششم ابتدایی با برنامه درسی کنجکاو محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 151-179]
م
-
محمدی، مهدی
آسیبشناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفهای تهران [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 31-46]
-
محمودی بردزردی، سعید
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
-
مهرام، بهروز
التقاط ناسازوار در جهت گیری های عملی برنامه درسی دانشجومعلمان: نظریه داده بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-30]
-
مهران، گلنار
اثربخشی ساخت گروهی نقشه مفهومی بر یادگیری معنی دار زبان انگلیسی دانش آموزان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 180-199]
-
موسی پور، نعمت اله
شناسایی محتوا و منبع دانشعملی معلمان با تجربه ابتدایی: دلالتهای آن برای تربیت معلمان ابتدایی در نظام تربیت معلم [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-27]
و
-
واحدی، شهرام
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
ه
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
سنجش میزان تحقق اهداف برنامة درسی تفکر و پژوهش از دیدگاه آموزگاران پایة ششم شهرستان ایذه در سال تحصیلی 94- 93 [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 28-47]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
شناسایی مؤلفههای مسئولیت حرفهای متخصصان برنامة درسی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 199-223]
-
یافتیان، نرگس
شناسایی مدلی برای فعالیتهای خلاقانه دانشجویان ریاضی: یک تحقیق کیفی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 172-198]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد