نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، حبیب نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]
  • ادیب منش، مرزبان امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
  • امین خندقی، مقصود تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • امینی، محمد بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]

ب

  • باقری، خسرو هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
  • بدری گرگری، رحیم ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
  • بیرمی‌پور، علی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]

پ

  • پاشایی، رقیه بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]
  • پیری، موسی برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]

ت

  • ترک‌زاده، جعفر مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • تمنایی فر، محمدرضا بررسی ضرورت وجودی و چگونگی توجه به تربیت جنسی در برنامه‌ی درسی مقطع متوسطه از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 169-202]

ج

  • جعفری، سید ابراهیم شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]

ح

  • حاتمی، جواد ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
  • حسین‌نژاد، غلامرضا برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]

خ

  • خدادادی، مهدی کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]

د

  • دهقانی، مرضیه تحلیلی بر وضعیت موجود طراحی برنامه‌ی درسی تربیت اجتماعی دوره‌ی راهنمایی بر مبنای تحلیل محتوای کتاب‌های درسی و اسناد مرتبط برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 131-176]
  • دهقانی، یاسر بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]

ز

  • زارع، حسین تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]

س

  • سجادیه، نرگس هدف‌های درس تاریخ بر اساس رویکردی اسلامی در فلسفه‌ی برنامه‌ی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 111-138]
  • سلیمی، جمال ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]

ش

  • شریف، مصطفی شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]
  • شقاقی، فرهاد تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • شکاری، عباس کاربست اصول و معیار‌های سازمان‌دهی محتوای برنامه‌ی درسی تاریخ ایران و جهان در دوره‌ی متوسطه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 57-80]
  • شمشیری، بابک نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]

ع

  • عطاران، محمد برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]
  • علی عسگری، مجید امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]

ف

  • فقیه، نظام الدین بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • فولادچنگ، محبوبه بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]

ک

  • کاوه، محمد حسین تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • کیامنش، علیرضا برنامه‌ریزی درسی مدرسه - محور راهبردی برای تمرکززدایی از نظام برنامه‌ریزی درسی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 1-27]

گ

  • گلزاری، سیما بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی ابتدایی از مؤلفه‌های خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]

م

  • محمدی، مهدی مقایسه‌ی رضایت دانشجویان از کیفیت برنامه‌ی درسی و عملکرد استادان و کارکنان دانشکده‌ی علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه شیراز [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 29-49]
  • مرزوقی، رحمت‌اله بررسی میزان آزادی علمی استادان دانشگاه شیراز با توجه به متغیرهای جمعیت‌شناختی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 29-56]
  • مزیدی، محمد بررسی میزان برخورداری کتاب‌های فارسی دوره‌ی ابتدایی از مؤلفه‌های خلاقیت [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 69-109]
  • ملکی، حسن ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
  • مهرمحمدی، محمود ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 105-130]
  • موسی‌پور، نعمت اله امکان سنجی اجرای برنامه‌ریزی درسی مدرسه محور در دبیرستان‌های شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 81-104]
  • مولوی، حسین شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 1-28]

ن

  • نعیمی حسینی، فخرالزمان تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]
  • نوشادی، محمودرضا نقش و کارکرد کتاب‌های تعلیمات اجتماعی پنجم دبستان و سوم راهنمایی در شکل گیری هویت ملی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 139-167]

و

  • واحدی، شهرام ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]
  • وجدانپرست، حسین ارزیابی فرایند اجرای طرح آزمایشی برنامه درسی جدید دوره‌ی مقدماتی نهضت سوادآموزی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 51-68]

ه

  • هرمزی، محمود تأثیر یادگیری موقعیتی تلفیقی بر انگیزش تحصیلی، پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشجویان [دوره 1، شماره 2، 1390، صفحه 177-200]