کلیدواژه‌ها = آموزش عالی
تعداد مقالات: 9
1. شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی

دوره 8، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 199-223

10.22099/jcr.2019.5124

غلامرضا یادگارزاده


2. ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 104-122

10.22099/jcr.2018.4951

محمد جاودانی؛ عباس اناری نژاد


3. آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 31-46

10.22099/jcr.2018.4947

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مجید شعبانی فرد


4. تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی

دوره 6، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه 41-64

10.22099/jcr.2017.3963

جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی؛ فهیمه کشاورزی


6. تدوین و اعتباریابی نظام جامع یاددهی- یادگیری در آموزش عالی

دوره 4، شماره 2، پاییز و زمستان 1393، صفحه 93-116

10.22099/jcr.2015.3088

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ سلیمه ستوده فر


9. ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1390، صفحه 105-130

10.22099/jcr.2012.252

جمال سلیمی؛ حسن ملکی؛ محمود مهرمحمدی