کلیدواژه‌ها = آموزش عالی
تبیین ویژگی‌های برنامه‌درسی آموزش عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم

دوره 12، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 52-74

10.22099/jcr.2023.44027.2544

اعظم زرین؛ غلامرضا یادگارزاده؛ محبوبه خسروی؛ مصطفی قادری؛ علی خورسندی طاسکوه


شناسایی نشانگرهای هدف‌های برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران

دوره 11، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 101-125

10.22099/jcr.2021.6458

یعقوب سپهری؛ محمد جواد‌ لیاقت دار؛ اعظم اسفیجانی


آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران

دوره 8، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 31-46

10.22099/jcr.2018.4947

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مجید شعبانی فرد


تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی

دوره 6، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 41-64

10.22099/jcr.2017.3963

جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی؛ فهیمه کشاورزی


تدوین و اعتباریابی نظام جامع یاددهی- یادگیری در آموزش عالی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1393، صفحه 93-116

10.22099/jcr.2015.3088

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ سلیمه ستوده فر