کلیدواژه‌ها = آموزش عالی
تعداد مقالات: 9
1. شناسایی مؤلفه‌های مسئولیت حرفه‌ای متخصصان برنامة درسی

دوره 8، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 199-223

غلامرضا یادگارزاده


2. ارزشیابی کیفیت عناصر برنامه درسی آموزش الکترونیکی در آموزش عالی ایران

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 104-122

محمد جاودانی؛ عباس اناری نژاد


3. آسیب‌شناسی نظام یاددهی- یادگیری دانشکده های فنی و حرفه‌ای تهران

دوره 8، شماره 1، بهار و تابستان 1397، صفحه 31-46

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ مریم شفیعی سروستانی؛ مجید شعبانی فرد


4. تدوین چارچوب ارزشیابی اثربخشی برنامه های درسی آموزش عالی بر اساس رویکرد راهبردی

دوره 6، شماره 2، پاییز و زمستان 1395، صفحه 41-64

جعفر ترک زاده؛ رحمت اله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ قاسم سلیمی؛ فهیمه کشاورزی


6. تدوین و اعتباریابی نظام جامع یاددهی- یادگیری در آموزش عالی

دوره 4، شماره 2، پاییز و زمستان 1393، صفحه 93-116

جعفر ترک زاده؛ مهدی محمدی؛ سلیمه ستوده فر


7. رابطه‌ی نوع ساختار و مطلوبیت جوّ کلاسی در دانشگاه (مطالعه موردی دانشگاه شیراز)

دوره 3، شماره 1، پاییز و زمستان 1392، صفحه 87-114

جعفر ترک زاده؛ فاطمه زینعلی


9. ارائه‌ی الگوی مطلوب طراحی برنامه‌ی درسی بین رشته‌ای کارشناسی علوم اجتماعی

دوره 1، شماره 2، پاییز و زمستان 1390، صفحه 105-130

جمال سلیمی؛ حسن ملکی؛ محمود مهرمحمدی