کلیدواژه‌ها = دوره ابتدایی
طراحی چارچوب برنامه درسی سواد مدنی کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران

دوره 13، شماره 1، شهریور 1402، صفحه 136-167

10.22099/jcr.2023.7171

مریم شفیعی سروستانی؛ سید سلیمان حسینی؛ مهدی محمدی؛ سوسن جباری؛ فهیمه کشاورزی


واکاوی علل شکاف میان برنامه‌های درسی قصد شده و کسب شده درس علوم تجربی در دوره ابتدایی از دیدگاه معلمان

دوره 12، شماره 1، شهریور 1401، صفحه 154-178

10.22099/jcr.2022.6768

زهرا صادقی؛ نوروز علی کرمدوست؛ محمد جوادی پور؛ امید عشاقی


شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکل‌گیری، آشکارسازی و اشتراک‏گذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی

دوره 11، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 268-302

10.22099/jcr.2021.6465

عادل ظفری نژاد؛ علیرضا صادقی؛ حسن ملکی؛ نعمت الله موسی پور؛ محبوبه خسروی


طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 1-33

10.22099/jcr.2021.6044

مریم شفیعی؛ سمیرا نکومند؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده


طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی

دوره 10، شماره 2، اسفند 1399، صفحه 154-178

10.22099/jcr.2021.6052

رضا ناصری جهرمی؛ خاطره محمد جعفری؛ سیده وحیده علوی؛ فاطمه میرغفاری


مطالعه‌ی پدیدارشناختی تجارب و ادراک معلمان دوره ابتدایی از برنامه درسی علوم تلفیقی

دوره 9، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 113-139

10.22099/jcr.2019.5217

داود طهماسب زاده شیخلار؛ اسکندر فتحی آذر؛ مریم صنیعی


بررسی مؤلفه‌های دموکراسی در کتاب‌های تعلیمات اجتماعی دوره‌ی ابتدایی

دوره 2، شماره 1، مهر 1391، صفحه 121-151

10.22099/jcr.2012.1944

فریده درخواه؛ محمد مزیدی؛ فرخنده مفیدی


شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس دوره ابتدایی کشور

دوره 1، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 1-28

10.22099/jcr.2012.248

علی بیرمی‌پور؛ مصطفی شریف؛ سید ابراهیم جعفری؛ حسین مولوی